به لطف خدا بازار فیشاپینگ مدرنترین کانال پروموشن و فروش کالاهای تند مصرف را طراحی کرده و در حال توسعه آن هستیم.
ارتقای فروش و پروموشن، چه به صورت تبلیغات سازمانی، روابط عمومی و یا فروش شخصی، بخش مهمی از بازاریابی است.
- هدف ما در بازار فیشاپینگ، گردآوردن فروشندگان، تامینکنندگان و خریداران در کنار هم است.
- بازار فیشاپینگ، نقطه عطفی برای بالا بردن تقاضای محصولات و خدمات در بازار است.
- بازار فیشاپینگ کمک میکند که اطلاعات فروش مستقیماً به مصرفکنندگان رسیده و شرکتها زمان زیادی را برای پروموشن سوپرمارکتها و هایپرمارکتها صرف نکنند.
- در این بازار اینترنتی، هزینههای بازاریابی شرکتها به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و مزیت بزرگی در کسبوکار محسوب میشود.
- بازار فیشاپینگ، بهترین روش ارتباط با شرکتها و سفارش کالاهای موجود در بازار را در اختیار سوپرمارکتها قرار میدهد.
- در این بازار دیجیتال، تخفیف به سفارشدهندگان کالا، امکان حاشیهی سود بیشتر برای فروشگاهها را فراهم میکند.
- در این بازار، نیاز به حضور بازاریاب را به دورههای طولانیتر کاهش داده و در کنار راحتی بیشتر فروشگاه، هزینه معرفی و فروش مویرگی کالا برای شرکتها را کم میکنیم.
- فروش خرد، تبلیغات و پروموشن برندها و فروشگاهها را در منازل و ادارات، برای مصرفکننده نهایی امکانپذیر میسازیم.
- زمینه فروش خرد و تحویل رایگان درب منزل را آماده میکنیم.
تبدیل سوپرمارکتها به هایپرنت
در حال حاضر سوپرمارکتها به عنوان مراکز اصلی تحویل کالا به مشتری و یکی از مهمترین، حلقههای توزیع مویرگی به حساب میآیند. سوپرمارکت، شکلی از فروشگاه محسوب میشود که مشتری، اقلام و محصولات مورد نیازش را به صورت سلف سرویس از قفسهها برمیدارد. امروزه حدود ۷۵ تا ۹۰ درصد از کالاهای این مغازهها و سوپرمارکتها، محصولات غذایی هستند. همچنین از نظر ابعاد و اندازه، سوپرمارکتها معمولاً از فروشگاههای سنتی بزرگتر بوده و محصولات بیشتری میفروشند؛ اما از هایپرمارکتها کوچکتر هستند.
ما پس از انتشارهایپربوک (اولین مرجع تصویری فروش کالاهای سوپرمارکتی در ایران)، از طریق بازار فیشاپینگ، سوپرمارکتهایی را که دارای شرایط لازم باشند، به هایپرنت تبدیل کرده و یک فروشگاه آنلاین در اختیار آنها قرار میدهیم. روش کار هایپرنتها به این صورت است که کالاهای مورد نیاز خود را مستقیماً به شرکتها سفارش داده و سفارشات مردم منطقهی خود را به صورت آنلاین دریافت میکنند. همچنین محدوده فعالیت خود را بر اساس محدودهی دلخواه تحویل کالا درب منزل، انتخاب میکنند. در یک جمله، هر هایپرنت بدون نیاز به گسترش فضای فروشگاه، دامنهی فعالیت خود را تا چندین برابر افزایش میدهد.
سه گام نجات بخش
بازار فیشاپینگ، به فعالان حوزهی تولید و توزیع، راه نجات از انجام هزینههای اضافی را ارائه میدهد. این راه نجات که از طریق مشارکت در بازار فیشاپینگ فراهم میگردد، در سه گام موثر خلاصه میشود:
1- قفسه کالا را به درون خانه مشتری ببرید.
2- کالا را درب منزل به مشتری تحویل دهید.
3- سفارشات فروشگاهها را، بیواسطه دریافت کنید.















































