Slide
ایستک
ایستک
ایستک
ایستک
ایستک
ایستک
ایستک
ایستک
ایستک
ایستک
ایستک
همکاری با بیش از 1500 برند معتبر در سراسر کشور
نادی
بوژنه
پاناسونیک
بس
بهروز
بیک
پاستور
بن-سا
بهاران
پارس کندو
پاکان
پاک نام
پریشاد
بن مانو
پارس شهاب
پارس شهاب
پارس شهاب
پارس شهاب
پارس شهاب
پارس شهاب
پارس شهاب
پارس شهاب
پارس شهاب
پارس شهاب
پارس شهاب
1200-570.jpeg
1200-570-.jpeg
1200-5706.jpeg
previous arrow
next arrow
Image
Image

همکاری در ایجاد بازارهای مشابه

بازار فیشاپینگ به آدرس https://fishopping.ir مدرن‌ترین کانال پروموشن و فروش کالاهای تندمصرف را طراحی کرده و ما پیوسته در حال توسعه آن هستیم.

چنین بازارهایی در حوزه پروموشن و فروش، با ارائه سرویس شتاب‌دهی به فروش، عضویت تمام برندها و فروشگاه‌ها و کالاهای مربوط به حوزه کسب و کار را در دستور کار داشته و خدمات زیر را ارائه می‌کند:

 

  • ارسال سفارشات از فروشگاه‌های سراسر کشور به پنل الکترونیک شرکت‌ها
  • ارسال سفارشات از مصرف‌کنندگان سراسر کشور به پنل الکترونیک فروشگاه‌ها
  • پروموشن برندها و محصولات در بازار استان‌ها و مصرف‌کنندگان سراسر کشور
  • ارائه گزارشات مفید برای مدیریت بازار (محبوبترین کالاها، مناطق با بیشترین تقاضا، بهترین خریداران و ... )

 

چنانچه ایجاد چنین بازاری در حوزه‌های مختلف (ساختمان، اتومبیل، موادپروتئینی، میوه و سبزیجات، آموزش و فرهنگ و ...) مدنظر باشد مراحل زیر باید طی شود:

 

تولید بازار

امکانات مورد نیاز در این بخش با توجه به اینکه قبلا برای بازار فیشاپینگ برنامه‌نویسی شده، از طریق (امکانات فیشاپینگ) در دسترس است.

تولید بازار برای هر کسب و کار یک تا دوماه زمان لازم داشته و در پایان این مرحله تمام امکانات بازار در اختیار مدیر کسب و کار قرار دارد.

فعال سازی

در این قسمت بازار ایجاد شده با عضویت شرکت‌ها و فروشگاه‌ها از طریق بازاریابی، یا افزودن اطلاعات کالاها، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها توسط اپراتورهای ادمین، با اطلاعات واقعی کسب‌وکار در جامعه شروع به فعالیت نموده و تراکنش‌ها آغاز می‌گردد.

فعال‌سازی کسب و کار برای هر بازار می تواند موازی با تولید بازار شروع شده و تا 6 ماه ادامه یابد. پس از عملیات فعال سازی بازار به صورت اتوماتیک به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

توسعه بازار

بازنویسی برنامه، ارتقای سرور، افزودن امکانات جدید متناسب با نیاز روز حوزه کسب و کار، تغییرات واسط کاربری، تعیین یا تغییر سیاست‌های کلان مالی، ایجاد دپارتمان مالی یا مشارکت با موسسات مالی و به طور کلی حرکت در مسیر رو به جلو توسعه بازار را طلب می‌کند. هر چند که توسعه بازار دائمی است و تا آخر چرخه حیات بازار از طریق پشتیبانی ادامه دارد، ولی اولین فاز توسعه، یک تا سه ماه پس از تولید بازار اجتناب ناپذیر است.


کلیه حقوق سامانه یکپارچه‌سازی فروشگاههای ایران (فیشاپینگ)متعلق به شرکت ره‌آورد جاده ابریشم (سهامی خاص) می باشد.

Please publish modules in offcanvas position.