از جمله راه حلهای ارائه شده توسط این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
شرکت رهآورد جاده ابریشم با تجاربی که از همکاری با شرکتهای بزرگ پخش همچون کاله، پگاه، گلستان، رامک، دومینو، ایستک، سرکان و ... به دست آورد و نیز زیرساختهای نرمافزاری و راه حلهای مکان محور این شرکت، توانست یکی از مدرنترین کانالهای پروموشن و فروش کالا را در قالب بازار فیشاپینگ ارائه دهد، که این محصول آغازی خواهد بود بر گسترش حوزه فعالیت این شرکت در همه حوزههای پروموشن و فروش آنلاین در سراسر ایران و جهان. شرکت با ایجاد و مرتبط کردن بازارهای آنلاین ایدهای ناب را در صنعت تجارت الکترونیک عرضه نموده و فروش سیستماتیک و آنلاین را بیش از پیش در سراسر مرزهای ایران و در سطح بینالملل گسترش میدهد. تمام فروشگاهها و بازارهای آنلاین و سنتی، که در حال ارائه نوعی محصول و خدمات هستند، فارغ از اندازه و حجم فعالیت، میتوانند با اتصال به این شبکه گسترده به صورت مشارکتی یا مالکیتی، محصول و خدمات خود را به مشتریان عرضه کرده و محدودیتهای زمانی و مکانی و ارتباطی را در کسب و کار خود کنار بزنند.
[1] Virtual Organisation
طبق تعریف سازمانهایی که دارای سرمایههای غیر ملموس مشخص بوده و از مرزهای سنتی فراتر رفتهاند، سازمانهای مجازی نام دارند. چنین سازمانهایی در تجارت خود از شرکای خارجی استفاده میکنند، که به آنها دست اندرکاران سازمان مجازی میگویند.
شتابدهی در فروش و گسترش تجارت الکترونیک در سطح ملی
پروموشن سراسری و خرید آسان و لذت بخش، برای ایرانیان
اتصال به هاب جهانی فروش کالا و خدمات